Kik dolgozhatnak nálunk? Hogyan történik a felvétel?

Azok a személyek dolgozhatnak a Kanizsa Rehab Nonprofit Kft.-nél, akik a Kormányhivatal komplex minősítést végző szakértői bizottságának érvényes szakvéleményével rendelkeznek, illetve ezen szakvélemény szerint minősítési kategóriájuk a következő: B1, B2, C1, C2, D, E.

Azon személyek, akik Fogyatékossági Támogatást (FOT) kapnak.

Az új dolgozók esetében mindig megvizsgáljuk, hogy alkalmas-e a jelentkező az adott területre, nincs-e valamilyen egészségi problémája, mely korlátozza a munkavégzésben. Ebben a segítségünkre van a foglalkoztatás-egészségügyi orvos, akihez a munkavállalót irányítjuk.

Munkába álláshoz szükséges dokumentumok:

  • Személyi igazolvány
  • Lakcím kártya
  • Adókártya
  • TAJ kártya
  • Rehabilitációs kártya (amennyiben tranzit minősítéssel rendelkezik: B1 vagy C1)
  • Komplex minősítési szakvélemény
  • Rehabilitációs ellátás megállapításáról vagy elutasításáról szóló határozat
  • Rokkantsági ellátás megállapításáról vagy elutasításáról szóló határozat
  • Hatósági bizonyítvány
  • Ellátást igazoló zöld szelvény, melyet minden évben a Nyugdíjfolyósító Igazgatóság állít ki.
  • TB kiskönyv
  • Bankszámlaszám
  • Amennyiben gondnokság alá van helyezve, az erről szóló határozat.
  • Fogyatékossági támogatás megállapításáról szóló határozat, amennyiben rendelkezik ilyen ellátással.
  • Rokkantsági járadék megállapításáról szóló határozat, amennyiben rendelkezik ilyen ellátással
  • Emelt összegű családi pótlék megállapításáról szóló határozat, amennyiben rendelkezik ilyen ellátással
  • Árvaellátás megállapításáról szóló határozat, amennyiben rendelkezik ilyen ellátással.
  • Foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmasság
  • Iskolai bizonyítványok
  • Egyéb; képzettséget igazoló dokumentumok, bizonyítványok.